vineri, 1 martie 2013

47 de canale

Ma irita din ce in ce mai mult un fenomen interesant in turismul romanesc, si anume oferta hotelurilor, pensiunilor, agentiilor etc. Nu de putine ori, prin preumblarile mele prin tara, opresc si intreb: aveti camere libere ? Iar raspunsul pozitiv vine sub forma: avem camere single sau matrimoniale, televizor cu 47 de canale, internet, mic dejun, frigider, gratar, garaj, teren de fotbal, popice, piscina, umbrelute, sezlonguri si ... pe Gina Pizdol contra cost :)). Bineinteles, oferta este insotita de un zambet larg si fudul.
Va spun, sincer, nu m-a interesant niciodata genul acesta de pachet. Cand plec in vacanta nu caut decat o camera, un pat tare, asternuturi, dus si toaleta curata. Iar sinceritatea mea dezamageste aproape intotdeauna. Cum adica, ei au investit o avere in n'spe zeci de facilitati si io sa zic ca nu vreau ? Pai da, ca m-am nascut pe alta planeta, iar pe Pamant sunt in vacanta.:))
De cand ma cunosc, si sunt ceva ani de atunci, notiunea de concediu, vacanta, excurie, trip sau cum i-o mai zice, pentru mine este sinonima cu plimbatul. Nu plimbatul pana la pensiune si inapoi si butonat telecomenzi sau gadgeturi, ci plimbatul in toate sensurile si directiile. Iar pensiunea sau hotelul sunt locurile unde dorm pana a doua zi dimineata.
Stiu ca majoritatea celor care citesc ce scriu nu sunt de acord. Sa fie sanatosi ! Fiecare e liber sa traiasca si sa se bucure cum vrea si, mai ales, dupa cat il duce capul. Eu, pur si simplu nu vreau sa-mi mut slanina dintr-un fotoliu in altul, ba mai mult, sa si platesc pentru asta.
Pentru mine, concediu inseamna vizitat locuri faine, cunoscut oameni si fapte, muzee, castele, si gustat din toate, vazute si nevazute. Acesta este motivul pentru care rareori stau doua nopti intr-un loc.
A, nu mai vorbesc de stilul "rustic" cu gresie, faianta si apa plata de izvor, via Carrefour. :) Dar e alta poveste, la fel de interesanta.
Sa fiti iubiti !

1 comentarii:

ADITEEA spunea...

Sunt de acord cu tot ce ai scris pentru că şi eu m-am născut pe altă planetă iar pe Pământ sunt în vacanţă.