vineri, 18 mai 2012

poante despre femei

Nevasta unui director afla ca el are o noua secretara. Vine directorul acasa, nevasta il ia in primire:
- Secretara asta a ta are picioare frumoase?
- N-am bagat de seama.
- Ochii ce culoare au?
- N-am observat.
- Dar de-mbracat, cum se-mbraca?
- Foarte repede.

* Cand un tanar proaspat insurat are o figura fericita se stie de ce. Cand un barbat insurat de 10 ani are o figura fericita, te intrebi de ce.

* Un tip si o tipa fac dragoste. El ii spune: 'Iubito, fiindca esti prima mea femeie, o sa-ti spun Eva.' Ea ii raspunde: 'Iubitule, fiindca esti al 407-lea, o sa-ti spun Peugeot.'

* Casatoria serveste la impartirea problemelor pe care nu le-ai fi avut niciodata daca ai fi ramas singur

* Cand un barbat deschide portiere masinii sotiei sale de un lucru poti fi sigur: ori masina e noua, ori femeia!

* Sotia ii spune sotului:
- Mai bine ma casatoream cu dracul decat cu tine !
- Aiurea, scumpo! Casatoria intre rudele de sange e interzisa!

* Nevasta-mea ma saruta de fiecare data cand vin acasa.
- Asta da afectiune!
- As, e investigatie!

* Nevasta isi surprinde sotul in bucatarie cu un plici de muste in mana. Il intreaba:
- Ce faci mai aici?
- Omor muste...
- Si ai omorat vreuna?
- Trei masculi si doua femele.
- Dar cum le recunosti?
- Masculii i-am omorat pe o cutie de bere iar femelele pe telefon...

0 comentarii: