duminică, 10 iulie 2011

din lume adunate

Exista un fenomen interesant in a accepta ce spun altii. Depinde de cine spune si cine asculta. Sa-i luam pe primii: Daca e un nume consacrat sau popular, poate sa spuna si o prostie; sunt suficient de multi cei care o inghit. Daca e un no-name, poate sa prezica la secunda, cu dovezi, si sfarsitul Pamantului, degeaba ! In ce priveste cei care asculta, sunt de trei categorii: cei care oricum, prin nivelul de cunostinte, sunt departe de a pricepe ceva, dar pentru care puterea unui brand este suficienta, cei care de fire sunt prea fuduli sa accepte ceva, si cei care au ceva in cap si tot ce vine strecoara prin supa cenusie. Exista o vorba mareata - cand dai cuiva ceva, fii sigur ca stie sa aprecieze. Mi s-a intamplat sa daruiesc ceva de suflet cuiva, si dupa un timp sa vad ca folosea acel lucru la cotetul de gaini. In ce priveste vorbele scrise, de-alungul anilor am avut ocazia si pasiunea sa enunt cateva pareri si uneori aforisme. In acelasi timp mi-am pus problema copyrightului, apoi m-am linistit, pentru ca mi-am dat seama ca, in marea lor majoritate, cei care le citesc, fie sunt prea departe sa le inteleaga, fie prea fuduli sa le accepte. Cei care le-au apreciat cu adevarat au avut bunul simt sa multumeasca si sa ceara voie. Acestora le multumesc si ii respect ! :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

ei bine, unii sint prea limitati sa te inteleaga, altii prea increzuti. ok. bine ca esti tu omul ideal. hai ca m-am saturat de ifosele voastre de bloggeri. ca urmare, te rog sa ma dezabonezi, asa cum m-ai abonat. e plin pamintul de inchipuiti.stii, cum ai facut... din senin ti s-a pus pata, doar ca sa iti dai importanta.

pheideas spunea...

recomand cu cladura sectia de psihiatrie a spitalului nr. 9 :))