vineri, 4 februarie 2011

sindobatooooo !!!!

2 comentarii:

Vocea-de-departe spunea...

Dacă ai şti cât detest animaţia Manga niponă !!! Nici când eram la vârsta Clarei sau a lui Heidi nu mi-a plăcut. Animaţie secvenţată, gurile alea strâmbe, personajele fără sex, (adică băieţii efeminaţi, mutre neclare la nivel de diferenţiere, toate mutrele erau la fel) bleah... Unde mai pui că în Franţa e un adevărat fenomen, de 2 ori pe an ai Japan World unde vin tot felul de oameni, de la copii la pasionaţi de 70 de ani, coafaţi cu păru' ţepos, îmbrăcaţi în emo şi manga bleah bleah bleah... Deja că nu suport asiaticii fiindcă distrug rechinii şi alte animale marine pentru mizeria lor de bucătărie cu supă de înotătoare de rechin şi alte imbecilităţi servite ca delicatese, pe urmă îi detest ca turişti, fiindcă urlă ca apucaţii unii după alţii în catedrale şi se comportă ca mitocanii, fără pic de respect pentru enoriaşi sau clădirea în sine... Oi fi de modă veche, dar mie îmi place animaţia fluidă rusească, cea clasică (gen Crăiasa Zăpezii, mă refer la animaţie, nu neapărat la poveste(, apoi o parte din animaţia Disney şi Pixar (mai mult pentru comic şi idei). So, for me, "sindobatooo" sucks for ever ! :))

pheideas spunea...

@Voce, cunosc ... :) Totusi, mie Sindbad mi-a placut. Si Tom si Jerry si Sandi Bell si mai multe. Nu mi-au placut No Pagadi, Miaunel si Balanel si alte productii low.
Da, Walt Disney e inegalabil. Imagineaza-ti ca in copilariei i-am desenat freehand aproape toate personajele, incepand cu Mogli si terminand cu Donald. Depinde de gusturi. Ale mele sunt ceva mai aprofundate. :))