miercuri, 28 iulie 2010

bancuri

Un tip in stare de ebrietate, isi duce prietenii de pahar in apartamentul lui, sa-i culce. Langa pat se afla un gong.
-Ce-i cu gongul ala? intreaba prietenii, clatinandu-se
-Nu-i gong, e un ceas vorbitor.
-Serioooos? Un ceas vorbitor?
-Ca sa va conving, priviti, spune tipul si, apucand ciocanul, trase o lovitura puternica in gong. Curand, o voce de cealalta parte a peretelui, striga:
-E 3 dimineata, boule!

Doi tipi la inchisoare:
-Cati ani ti-au dat?
-15
-Pentru ce?
-Am spart un geam la serviciu.
-Dumnezeule! Pentru atat? Unde lucrai?
-Pe un submarin.

In Japonia s-a inventat un robot, care prinde hoti.
In Japonia, in 5 minute a prins 100 de hoti.
In SUA, in 5 minute a prins 200 de hoti.
In Romania, in 5 minute s-a furat robotul...

Pe Transfagarasan, in alerta, urca Aro-ul politiei in marsarier. Un trecator ii intreaba:
-Da bine mai baieti, de ce urcati voi pe traseul acesta periculos cu spatele?
- Pai, ne-am gindit ca daca sus nu gasim loc de intors, vom putea veni la coborare cu fata.
Dupa un timp, din nou echipajul politiei, coborand Transfagarasanul, tot in marsarier.
Trecatorul din nou:
- Pai bine mai baieti, de ce coborati Transfagarasanul cu spatele?
Am gasit loc de intors!

La piata Ion vinde un cocos. Se apropie un cumparator:
Cat ceri pe el ?
Trei sute de mii.
Da' gainile le calca?
- Calca gaini, rate, gaste, curci, . si cainele, . si porcu'!
- Pai de ce il vinzi ?- De la o vreme se uita lung si la mine ...

O barza ducea un batrânel in cioc. La un moment dat, batrânelu-i spune:
- Hai recunoaste ca ne-am ratacit!

Doi politisti se intalnesc pe strada
De unde vii Gica ?
De la policlinica. Tocmai am facut un test de inteligenta
Si cum a iesit ?
Slava Domnului, negativ!

3 comentarii:

Veve spunea...

Uite încă două bancuri, care se asortează perfect cu situaţia din România:

"Un domn trecut de prima tinereţe, dar cu potofelul gras, agaţă la bar o tânără frumoasă. Dupa puţin timp ajung în apartamentul domişoarei. Până ce tânăra "se pregateşte", domnul vrea să pună un CD...pentru atmosferă. Pe raft...Brahms, Verdi, Ceaikowski, etc.
− Vai, dragă, asemenea muzică asculţi tu ?!
− Ah, da, am uitat să vă spun, că eu am absolvit Conservatorul.
Domnul se lasă pagubaş cu muzica, dar vede cărţile din bibliotecă. Pe raft: Eliade, Goethe, Puskin, etc.
− Vai, dragă, asemenea cărţi citeşti tu ?!
− Ah, da, am omis să vă spun că am terminat şi Filologia.
− Păi, bine, fato, da' prostituată cum ai ajuns ?!
− Ah, printr-un mare noroc!..."

"Un muncitor, cam beţiv şi şomer, se prezintă la oficiul forţelor de muncă.
Funcţionarul:
− Vă putem oferi un loc de muncă unde se lucrează mult, dar se şi caştigă bine.
Muncitorul:
− Nu, nu e bine. Eu, dacă am bani, îi beau şi asta nu e bine.
F: – Atunci, iată, vă putem oferi un loc de muncă unde se lucrează destul de puţin şi unde, desigur, nici nu se caştiga mulţi bani.
M: – Nici aşa nu e bine. Eu, dacă am timp, fac cumva rost de bani şi pe urma îi beau şi … Ştiţi ce: nu aveţi cumva un loc de muncă unde se lucrează mult dar se iau bani puţini?
F: – Ne pare foarte rău dar nu vă putem oferi un asemenea loc de munca deoarece nu aveţi pregătirea necesară: trebuie să aveţi studii superioare!"

P.S.: Ştiu că apar la link cu vechiul blog, dar formularul de comentarii nu mă lasă să mă loghez decât pe contul Google, unde am vechiul blog, şi pe Open ID, unde nu am cont:P

pheideas spunea...

@veve, faine bancurile ! :)) Am observat problema si se pare ca setarile bogului nu permit alte logari. Imi pare rau ! :)

Anonim spunea...

Prime de...Craciun (se poate adapta. De vacanta, de Paste, de orice)
Un elvetian e bonusat cu o prima.
-Ce veti face cu banii?
-Pai, imi voi cumpara o cabana.
-Si cu restul...?
-Restul il voi depune la banca.
Un german primeste, si el, prima.
-Cum intentionati sa va bucurati de acesti bani?
-Pai o sa-mi innoiesc masina. Imi voi cumpara alta.
-Foarte frumos. Si restul cum il veti folosi?
-Voi incheia asigurari de studii copiilor mei.
Primeste si romanul o prima.
-Ce va veti cumpara de acesti bani?
-Un pulover.
-Si de restul?
-Si de restul imi da mama.