sâmbătă, 10 aprilie 2010

facebook

Am o nelamurire: ce este facebook-ul ? Astia zic ca e cel mai tare site de socializare. Sa reformulez, ce insemana socializare in viziunea facebook ? Ca in viziunea mea, insemana sa schimbi impresii ... sa talk-uiesti, ca scrii acolo ceva, iar gugustiucii din lista sa-si activeze neuronii si sa comenteze si altele asemeni, adica ceva ce lipseste pe situl cu pricina.
Cum se aleg prietenii pe facbook ?
Pai la cate cereri de prietenie am primit, deja incep sa am dubii privind criteriile de selectie. De regula te uiti in profilul celui care ... sau pe care ..., si in functie de ce vezi acolo, ma refer la pictures, ca de text nu poate fi vorba, scrisul fiind de regula o activitate intens scanteietoare, dai add ... Celalalt te vizioneaza si da accept. Si-atat ? Gata ? Ti-ai marit portfoliul de prieteni. Exact ca la pescuit. Faci poza cu carasu' si o pui pe net.

Ce se scrie pe facebook ?
Pai, hai sa va dau cateva extrase din homepage.
G. was plowing on their farm and struck oil - black gold! They can't use all of it themselves!
Linkuri pe youtube si poze din vacanta la New York sau alt taram exotic. A, si doua randuri in inglish, sa se vada ca esti titrat. :))

In rest, nimic altceva, cum spuneam, o idee, o stralucire etc. Ba nu, mint, din cand in cand cineva mai baga o "nelamurire" sociala sau personala. Acum un an, incepuse o ampla dezbatere despre etica. Aia chiar ca mi-a placut.

Concluzie, ori sunt io bou si nu mai stiu ce insemna sa socializezi, ori nu inteleg rolul facebook, ori nu apas pe butonul care trebuie. Va rog sa ma lamuriti, sa nu mor prost ! :) Multzam !

6 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Salutare!
Nici eu nu-s fan facebook, si nici nu-l folosesc- chiar daca am fost "fortata" sa am cont.
La cursul de scriere creativa,am aflat ca facebook-ul este folosit ca sa stim unii de altii. Deci, eu am socializat, am cunoscut 16 oameni... si, de acum incolo, pentru a afla la ce actiuni mai paticipa, pe unde ne putem intalni imi vor scrie pe facebook.
Atat stiu si atat am inteles!

Monica spunea...

Ai perfecta dreptate. Nici eu nu inteleg de unde provine incantarea asta in masa cu facebook-ul. Eu il pastrez pentru ca am regasit fosti colegi si oameni cu care nu am alta cale de legatura. La atat imi foloseste.

pheideas spunea...

Cred ca e vorba de o comunicare telepatica. Daaa, precis ! :)))

Anonim spunea...

http://www.dailycotcodac.ro/2010/04/vreau-dusmani-pe-facebook/#more-4641

pheideas spunea...

:)) il stiu, merci !

denisia spunea...

Eu nu am descoperit beneficiile sau importanta facebook... nu mi-am facut inca asa ceva.