duminică, 22 noiembrie 2009

vox populi vox dei


E clar ! "Vox populi vox dei".
Fara cuvinte.
Imi pare rau si o spun cu durere. Daca ar fi sa ma iau dupa exit-poll-ul obtinut de Traian Basescu si Mircea Geoana, romanii sunt un popor de smenari, pupincuristi, tradatori si spagari. A, am uitat, si lasi. Lasi, pentru ca este evident ca toti cei care s-au batut cu caramida in piept ca vor schimbarea, au stat acasa si nu s-au dus la vot.
Votul de azi imi spune ca cei care s-au dus au fost "masinile de vot" ale PSD si PD-L, adica smenarii, pupincuristii de partid, bagati pana in gat in rahatul hotiilor din Romania si mancatorii de gogosi cu polonicul. Si au mai fost si amaratii aia, ce pentru un pumn de lovele sunt in stare s-si vanda si sufletul copiilor lor. Pe restul i-a durut exact in dos.
Asta e adevarul ! Sa ma contrazica cineva.
In acest moment ma gandesc cu seriozitate sa plec definitv din tara.

9 comentarii:

Lavinia Ștefan-Filip spunea...

Dragul meu, nu esti nici singur, nici singurul. Sintem foarte multi cei care gindim si simtim asa.
Ai recunostinta si respectul meu pentru modul in care te-ai exprimat aici, pe bloguri, in toata perioada asta.
Doar pentru oameni ca tine, eu n-as pleca din tara.
Eu sint in Regie acum, locul in care stiu sigur ca studentilor le-au batut sefii de camin in usa si le-au dat bani, ca sa-l voteze pe Geoana. Si ei asa au facut.
Pina sa stiu asta, ma entuziasmam ca proasta ca ii vad ca vin cu miile la vot. Acum, ca stiu ca oameni de virsta lor se vind in halul asta, imi vine sa zic ca tine, ca o sa ma duc in lumea larga.

Rontziki spunea...

Nici atunci când aveam de ales între Iliescu şi Vadim în turul II, parcă nu m-am simţit atât e dezamăgită...
Şi totuşi prezenţa la vot, considerabil mai mare faţă de ultimele scrutine, mă făcuse să sper...
Şi mai dezamăgită sunt dacă ceea ce povesteşte Lavinia este adevărat...

pheideas spunea...

Va multumesc pentru comentarii ! Nu mai pot sa spun nimic. :)

pheideas spunea...

Si au mai fost la vot si amaratii aia, ce pentru un pumn de lovele sunt in stare s-si vanda si sufletul copiilor lor.

fly2sky spunea...

Cu toate astea..Johannis are sanse sa ajunga prim-ministru..spuneai tu undeva parca ca asta e de fapt miza mai mare. Dezamagita si eu de rezultate..dar ma asteptam oarecum.

pheideas spunea...

Am vazut statisticile. Intelectualii au votat cu Crin Antonescu.

Rontziki spunea...

Da, intelectualii şi oricum, preponderent, mediul urban...şi românii din străinătate, unde Antonescu a fost pe locul II, mai puţin la Berlin, unde a fost pe locul I...
@fly2sky: rezultatele nu sunt o surpriză deşi, recunosc că, în naivitatea mea chiar am crezut, mai ales văzând ieri prezenţa la vot, că avem şanse la o schimbare care să nu însemne PSD...

pheideas spunea...

Mda, stau si ma tot intreb, de ce l-au votat pe Basescu ? A reformat justitia ? Cat de bou sa fii sa nu vezi ca toate directiile procuraturii .. DIICOT, ANTRICOT si altele actioneaza la comanda lui ? Cat de vaca sa fii, sa n-o vezi pe proasta aia in parlamentul european ? In ce lume traim ? Daca majoritatea romanilor accepta un spagar si un hot presedinte, insemna ca aceasta este normalitatea. Iar eu daca nu voi incalca legea, insemna ca voi fi in afara ei.
Si s-ar putea sa fiu in curand, pentru ca a face afaceri legal in Ro, a devenit un mare risc.

₤utic spunea...

Asa suntem noi romanii: ne place sa barfim, sa spunem vrute si nevrute, sa comentam si sa criticam de pe margine, dar cand trebuie sa trecem la fapte bagam capul in pamant precum strutii! Si din acest motiv cred ca singura solutie e votul obligatoriu!