sâmbătă, 28 noiembrie 2009

pisi

8 comentarii:

marcu spunea...

Seamana cu motanul meu!

pheideas spunea...

:) .. statea pe o banca in parc.

claudia spunea...

zilnic,impreuna cu fiica mea hranim o pisicuta portocalie cu dungi albe si ochii verzi in statia de autobus.i-am cumparat wiskas si a ajuns atat de grasa ca de-abia mai poate mieuna:)

Daniela spunea...

:)
Ce libera se simte..
Singura pisica care am vazut-o aici, de trei ani de cand sunt, este pisica unei vecine plimbata zilnic in ..lesa!
Chinuit animal..

lucia spunea...

nu pot trece pe aici, dupa ce am vazut poza, sa nu las si eu un comentariu...
imi sunt f dragi toate animalele, in special pisicile, dar cand le vad fara stapan, fara mancare si bolnave, mi se rupe sufletul.

...or fi ele libere, dar , totusi, sunt domestice si cam ele se simt mai bine pe langa stapan, din pacate.

pheideas spunea...

imi sunt dragi, dar nici sa traiesti cu ele in casa ...
am crescut matze, dar parca exista o limita. de atunci am zis: un caine, o pisica, pana la usa si atat. :)

Lillee spunea...

Am un motan. Este siberian, o bijuterie. Este stapanul curtii ( este in avantajul lui ca stam la casa)

pheideas spunea...

mie imi plac birmanezii.:) au o distinctie aparte. am avut unul. avea papucei albi. :)